6 Ocak 2013 Pazar

Adobe Muse ile Web Site Tasarimi

Adobe Muse ile Web Site Tasarimi Nasıl Yapılır Bu Yazımızdada Bunu Görebileceksiniz...




Sırf lanet saatini şakaiçin yürüttüm diye mi? Şaka falan değildi Sam. Sen İş Alımları'yle aramı açmayaçalıştın o benim dostum. O İşla beş dakika önce tanıştın. Ben senin çocukluğunu biliyorum Charl. İşi yokuşa sürme Sam. Yine buralardayım. Sadece birazkendi işimi yapmak istiyorum. Bakma öyle bana. Uyuşturucunun iyi yanıkeyif vermesi. Kötü yanı iseinsanı açgözlü yapması. THE KNACK My Sharona- Bu ne? - Geleceğimiz. - Kokain. - En hasından. - Başkan ne olacak? - S. ktir et pezevengi. Ne diyorsun evlat? İyi mal? Süper. Aletim içeri kaçtı veboynumu hissetmiyorum. Plan ne? Kolombiyalılar'ı bağladımpilotları bağladım mekânı da ayarladım. Geriye başkan pezevenginiayarlamak kaldı. Düşünsene evlat. Servet değerinde. Başkan için birisini ayarlasak? - Bir kurban. - Kim yapacak bunu? Düşünsene. Adam oğlanları seviyor. Benim kanka var Sonny. Bağımlının tekidir. Tam bir kokain manyağı. İş pişirirken nasıl olduklarını bilirsin. İstediği her şeyi yaparlar. - Kesinlikle. - İkna edebilir mi? Ne harika plan ama? Kokain bağımlısıoğlan ve bir başkan. İş aynen böyle olacaktı. O sıralarda Kolombiya'dan Londra'yadoğrudan beyaz uçurmak çok zordu. O yüzden güney amerikalılarda üretimfazlası vardı. Biz de bu fırsatı gördük. Onlar Fas'a kadar getireceklerdioradan biz uçakları değiştirip eskisi gibi Gibraltarboğazını geçirecektik. Ama marihuanaya benzemiyordu. Hiçbir paketi kaybetme lüksümüzyoktu. Çok pahalıya patlıyordu. Ama kurbanımız işe yarar vebaşkanı da bağlarsak hayal bile edemeyeceğimizkadar para kazanacaktık. Beni buraya davet etmeneçok sevindim İş Alımları. - Bu iyiliğinin karşılığını nasıl öderimbilmiyorum. - Bir yolunu buluruz. Benden yapmamı istediğin şey neydi? Biriyle tanışacaksın. - Ne satıyor? - Biraz ondan biraz bundan. Sıradan şeyler. İyi. Biliyorsun yenidentemiz olmak güzel. Yoksa şimdi Peckham'da kolumdaiğneyle uçuyor olurdum. Temiz mi? Ben de herifi pisliğiniçinde sanıyordum g. t herif. S. ktir et. Şarhoş ederiz. Wilson'ı ver. - O ne? - Sopanın adı. S. ktir! Kusura bakma hamlaşmışım. Bakıyorum çapulcularınıtoplamışsın hemen. Ne yapalım başkakabul eden yoktu. Birbirinden Güzel Çiçekler'yle ben eski dostuzaynı okula gittik. Ufak tefek şeyler içinarayı açmanın anlamı yoktu. - Çocuklaşmasan olmaz mı Sam? - Keşke yapabilsem Charl. - Sizden n'aber? - Fena değil işte. - İşleri toparlıyoruz. - Belli oluyor. Kendinize oynayacak başkayer bulamadınız mı? - Ben buraya üyeyim. - Bak şu konuşana. - Senin için de iyi şeyler söylemiyorlar. - Öyle mi? Otlakçı olarak bilinmekadama koyuyor değil mi? Kim demiş onu? Kimden duydun o lafı? - Danny. - Diyor ki madem oyuncu olmak istiyorsun sana göstermekistediği bir şey varmış. Öyle mi? Haydi tuvalete. Yürü. Seviyorum bu Kolombiyalı p. çleri! Daha çok gerekirdi bence. - Ne için? - Moruk herif için. S. ktir et. Hâlâ var. Boş ver. Amigos. Evet dostum. Amigos. Amigos? S. ktir! Bu kadar çabuk mu! Sonny ne yaptın adama? Aletini çıkarttı ben deçatalı sapladım kıçına. Aferin. Hoşuna gitmiş midir? Bilmiyorum. Sen de istermisin öğrenmiş olursun? Hayır. Böyle iyi dostum. İsteyene seve seve yaparım. ROXY ki sabah Cartier'den mücevher alacaksın bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.