6 Ocak 2013 Pazar

Asp.net ile site tasarımı

Asp.net ile site tasarımı Nasıl Yapılır Bugün Sizlere Anlatacağız. Öncelikle Tema Tasarımı Yaparken Tablolama işleri Çok Önemli izleyin ve Tasarım işini sizde öğrenin...


Ne kadar istesem de yapamazdım. Asla yapmayacağıma yeminettiğim tek şeydi. Londra'daki herkes seni tanıyor. Buraya seninle çalışmayageldiğime inanamadılar. Aferin sana evlat. Hayır ben istemem. Herkes senin barını konuşuyor. Çiçeklerin Anlamı'nin barı şöyle Çiçeklerin Anlamı'nin barı böyle. Peckham'daki herkes bayılıyor. Bir gün benim de seninkigibi barım olacak. Peppermint Park civarında açacağımbütün dostlarım gelecek. . . Kapa çeneni Sonny! KafamıPist dolu! Transitgeç transit geç! Çiçeklerin Anlamı. Diyor ki "Portakal ağalarının arasında bu huysuz ibneylene yapıyorsun"Ne yapabilirim? Dolaşıyorum. - Diyor ki. . . Ne dediğinin farkındayım. Seni uyarıyor eğer bu bölgedetehlikeli işler çeviriyorsan problem var demektir. Ne istediğini sor. Haydi sallanmayın. Başımıza güneş geçecek. - Hiçbir şey istemediğini söylüyor. - İyi. Tartışma bitmiştir o zaman. Problemimiz var. İyi çok güzel. Yürü evlat. Bu gece benimle kal. Seninleolduktan sonra ona gitmek istemiyorum. Keşke yapabilsem. Kolombiyalılar'labuluşmaya gitmem gerek. Ne için? Bekleyemez mi? Yapabilsem gitmezdim. Bütün gün Estepona tepelerindedikilmeyi sence çok mu istiyorum? Buluşma ne zaman? İşin bitince gelemez misin? Günbatımından önce olmaz. Ondan sonra gelmeye çalışırım. - Akıllı çocuk. - Dinle. Bu bizim sırrımız tamam mı? Çiçeklerin Anlamı öğrenirse beni gebertir. Sırrımız. Muhteşemsin. Ne cehennemdeydin? Bir saat öncetarlada olacaktın. Ne bok yiyordun? Bu boku mu içiyordun? - Sen içmiyor musun? - Kalk sandalyemden! Bu koku ne? - Parfüm kokuyor. - Kapa çeneni! Sana soran olmadı. - Parfüm işte. Kim geldi? - Sinek ilacı. Her yer sinek dolu. - Lanet başkan ensemizde! - Neden? Nerede gördünüz? Bak Kolombiyalılar'ın gönlünü hoştutmamız lazım yoksa bize s. ktiri çekerler! Onlarla da aramız açılmasın. Tamam. Ben konuşurum. Hayır ben konuşacağım. Sen de benimle geleceksin. Öyle mi? Bence biraz sakinolmalısın Charl. Bana ne yapacağımı söyleme. Geldiğin yere geldinçünkü ben seni getirdim! Git ceketini giy. Gidip şu işi halledelim. Yürü! Pacman oynayalım mı Frank? OMD Maid Of OrleansÇiçek burada olduğumuzunereden öğrendi? - Hector.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.