6 Ocak 2013 Pazar

Wordpress Admin Paneli Kullanımı

Wordpress Admin Paneli Kullanımı Hakkında Detaylı bilgilere buradan ulaşabileceksiniz...




- Çiçeklerin Anlamı. Nasılsın? Seni görmek güzel. İyi misin? N'aber dostum? Nasıl gidiyor? Ben de tam senin içinhep geç gelir diyordum. Olanlar için kusura bakma. Davetsiz misafirler. Bir daha olmaz. Bölgeyi değiştiriyoruz. Orası çok riskli. Her yerde otel inşaatı var. Ben de ona diyorum "Sahile doğru inelimburalar artık çok tehlikeli" diye. Ortağın doğru diyor. Onu dinle. Artık tamamdır. Hepimiz buradayız. Olanları unutup ileriye bakalım. O zaman işi büyütelim. İki katına çıkabiliriz. Yapabilir misiniz? Yapabilir miyiz? Ne sanıyorsun bizi? İspanyol mu? - Ortağını sevdim Çiçeklerin Anlamı. T. şaklı herifmiş. - Evet. Çocukluktan beri tanışırız. Bizdendir. Telefonlarışız. Aynınumara aynı saatte. Tabii ki. - Hoşça kal Çiçeklerin Anlamı. - Dikkatli ol. Güle güle. Ne haltlar karıştırıyorsun Sam? Burada olduğumuzu nereden öğrendin? Benim anlaşmamda senin ne işin var? Charl bunun artık önemi yok. Sen anlaşmana devam et. Şu anda hepimizin problemi aynı. Neymiş? - Başkan. - Ee? Ne yapacağız? Öldürecek miyiz? Evet. Mantıklı fikri olan yok mu? - Başka ne yapabiliriz? - Ne demek başka ne? Başka ne yapabiliriz işte? Dükkânıkapatıp Wordpress Admin Paneli Kullanımı geri mi dönelim? Saçmalık. Bu moruk isteseanında işimizi bitirir. Sen. Senin dostun olacak değilim amaburada başçavuşun eşeği mi osuruyor? Yaklaşabilir miyiz herife? Tabii ki yaklaşabiliriz. Herkese yaklaşılabilir. Bu işi beraber yapıyoruz. Sonra herkes kendi yoluna. Bu kadar. Pazar var mı? Getir hepsini. Anlaştık? Burada olduğumuzu nasıl bildiler? Bilmiyorum. Daha önce de söylemiştim uyuşturucu insanı açgözlü yapıyor. - Wordpress Admin Paneli Kullanımı. Kokain yüzünden herşeyi kaybetmek üzereydik. İşin içine sıçmıştık. Sabırları taşmıştı. Onlar işimizi bitirip elimizdeki her şeyialmadan önce kendimizi sağlama alabilirdik. Ama askıl edemedik gelentehlikeyi göremedik bile. Dersimizi almaya başlamıştık. Al çek şundan. Biraz bekle. Ne istiyorsun pis herif? - Sus orospu. Birbirinden Güzel Wordpress Admin Paneli Kullanımı nerede? - Uyuyor! Uyandır o zaman. Olmaz öldürür beni. Yapmazsan ben öldürürüm. Git uyandır. Geber. Ne istiyorsun? Kalacak yerimiz yok. Beni niye uyandırdın? Niye içeri almadın ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.