6 Ocak 2013 Pazar

Photoshop ile Web Sitesi Tasarımı Nasıl Yapılır?

İşte merakla beklediğiniz Photoshop ile Web Sitesi Tasarımı Nasıl Yapılır? Konusu :

Tekrar ediyorum yol açık. Yürü! Yürü! Yürüyün! - Haydi kertenkeleler sizi! - Haydi! Yürüyün yürüyün! Hollandalılar çekildikten sonra uyuşturucularınİngiltere'ye olan rotasını değiştirdik. Fiyatları düşürdük ve sevkiyatıkıta avrupasına yönlendirdik. Operasyonumuz gittikçe büyüyordu. Arkadaşlarımı yardıma çağırıyordum. Pişmanlıklarım oluyordu. Çünkü aynı Faslılar gibigüney Londralılar da hırsızdırlar. Ellerine asla hâkim olamazlar. S. ktir et İş Alımları'yi! Lanet kızıl. Adam aynıRonald McDonald'a benziyor. Arkadaşını ayağından vurursan gidebilirsin. Yapmazsan Birbirinden Güzel Çiçekler seni ayağından vuracak. Sam lütfen. Onu vuramamo benim arkadaşım. - Birbirinden Güzel Çiçekler! - Tamam tamam. Bırak şunu Dan. yaşımdanberi tanışıyoruz seninle. Lanet olsun. Üzgünümdostum yapmak zorundayım. Yoksa beni vuracaklar. Bak ne yaptın bana. Üzgünüm dostum. S. ktir! Lanet olsun. Birbirinden Güzel Çiçekler! Bırak Sam. Onlar çocuk. Lanet olsun! Sen sen de kafana bir tane yerdindua et Çiçeklerin Anlamı'nin oğlanısın. İlginç olan yaşamımgittikçe genişlerken dünyam küçülüyordu. Daha çok para kazanıyorharcamaya daha az zaman ayırıyorduk. Çiçek ihtiyacı olmayanherkesi uzaklaştırıyordu. Hayatta kaldığımız hergün ona bağlıydı. Kimse güvende değildi. Çok ciddiyim hiç kimse! Sam dışarıda senigörmek isteyen bir herif var. Kimmiş? Başkanın adamlarından biri. Merhaba İngiliz. Nasılsınız? Ne İşm istiyorsun? Başkan bu akşamevinde yemek veriyor. Sizi davet etti. Ne için? Bu sizinle onun arasında. Parti mi? 'da bekliyoruz. Serbest takımlı davet. Söyle adamına geliyoruz. - Tamam. Adamıma geleceğinizi söylerim. Haydi gel. Bak onu tamamen yok sayamayız. Bu gece hallederiz. - Serbest takımlı davet neymiş? - Ben smokinimi temizleteyim. Ne için? Parti için. Zahmet etme Dan. Öyle mi Sam? Nedenmiş o? Ne sanıyorsun Ron? Ne demek istiyorsun? Bizi bırakıyor musunuz? Kimse kimseyi bırakmıyor. Ama bazı şeyler yalnızca bizim için. - Tamam mı? - Hepimiz ortağız sanıyordum. Ortak falan değiliz Ron. Sen ve arkadaşın ücretlisiniz. O yüzden saçmalamayı kesin. Asla ortaklıktan söz edilmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.